Nimeni on Satu Cusell. Olen palvelumarkkinoinnin, palveluprosessien kehittämisen ja IT-palvelunhallinnan asiantuntija.
Vuodesta 2018 alkaen olen työskennellyt Palvelumarkkinointipäällikkönä tiedonhallinnan ja tulostamisen liiketoiminnassa. Vastuullani on ollut hallita ja kehittää lokaalia palveluportfoliota ISO/IEC20000 standardin mukaisesti. Olen varmistanut että palvelut tuotteistetaan (positiointi ja go-to-market strategia) elinkaarimallin ja brändin standardien mukaisesti, sekä korkealaatuisilla myyntimateriaaleilla. Erityisesti pidän työssä vaadittavasta läheisestä tiimityöstä useiden sidosryhmien kanssa: palveluorganisaatio (johto, kenttä- ja asiantuntijapalvelut, service desk), myyntijohto, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijat (sisäiset ja ulkoiset), Euroopan palvelukehitys, B2B vaatimustenmukaisuussäännöt (Security, GDPR) ja tilaus- sekä sopimushallinto.
Tätä ennen toimin 2 vuotta Partner Managerina taloushallinnon digitalisointia edistävässä teknologiayrityksessä. Vastuullani oli käynnistää yrityksen kansainväliset myyntioperaatiot ja kehittää strategista kumppaniyhteistyötä. Neuvottelin Alankomaissa ensisopimukset, laadin vuosittaiset markkinointisuunnitelmat ja suunnittelin kaikki paikalliset myyntimateriaalit.
Toteutin useita verkkosivustoprojekteja, markkinaselvityksiä ja kansainvälisiä messu- ja workshop-tapahtumia. Vastasin englannin- ja hollanninkielisestä viestinnästä ja taloushallintosovelluksen käännöksistä (web and mobile app). Työstin myös kehitysaloitteita sovellus-kehitystiimille ja ylläpidin kansainvälisen ohjelmistokehityksen Roadmappia. Selaa tästä muita saavutuksiani.
Paras osaamiseni on strategisissa hankkeissa, palvelujen kehittämi-sessä ja monikanavaisessa markkinoinnissa.
Nopean oppimiskyvyn johdosta motivoidun helposti monenlaisista tehtävistä. Vahvuuksiani ovat uteliaisuus, kokonaisuuksien hah-mottaminen ja erinomaiset ongelmanratkaisutaidot.
Kokemusta ja ymmärrystä liiketoimintaprosessien tehostamisesta ja järjestelmien hyödyntämisestä:
- kansainvälistä myyntiä ja markkinointia (liidien hankinta, neuvottelut, tarjoukset, B2B nettisivustoprojektit)
- palveluiden digitalisointia (markkinointi, taloushallinto, mobiilisovellukset)
- service manager ja IT change manager roolit (ITIL-käytännöt, liiketoimintavetoinen palveluprosessikehitys, muutoshallinta)
- taloushallinnon projektiosaamista (Financials ERP, e-procurement, e-invoicing)
- yhteyspäällikön tehtäviä (kumppanuusneuvottelut, teknologiapartnerit)
Sivuja päivitetty: 5.1.2022
|