Share |

Nimeni on Satu Cusell.
Olen palvelumarkkinoinnin, palveluprosessien kehittämisen ja IT-palvelunhallinnan asiantuntija.

Vuodesta 2018 alkaen olen työskennellyt Palvelumarkkinointipäällikkönä tiedonhallinnan ja tulostamisen liiketoiminnassa. Vastuullani on ollut hallita ja kehittää lokaalia palveluportfoliota ISO/IEC20000 standardin mukaisesti. Olen varmistanut että palvelut tuotteistetaan (positiointi ja go-to-market strategia) elinkaarimallin ja brändin standardien mukaisesti, sekä korkealaatuisilla myyntimateriaaleilla. Erityisesti pidän työssä vaadittavasta läheisestä tiimityöstä useiden sidosryhmien kanssa: palveluorganisaatio (johto, kenttä- ja asiantuntijapalvelut, service desk), myyntijohto, markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijat (sisäiset ja ulkoiset), Euroopan palvelukehitys, B2B vaatimustenmukaisuussäännöt (Security, GDPR) ja tilaus- sekä sopimushallinto.

Tätä ennen toimin 2 vuotta Partner Managerina taloushallinnon digitalisointia edistävässä teknologiayrityksessä. Vastuullani oli käynnistää yrityksen kansainväliset myyntioperaatiot ja kehittää strategista kumppaniyhteistyötä. 20130926_124939.jpgNeuvottelin Alankomaissa ensisopimukset, laadin vuosittaiset markkinointisuunnitelmat ja suunnittelin kaikki paikalliset myyntimateriaalit.

Toteutin useita verkkosivustoprojekteja, markkinaselvityksiä ja kansainvälisiä messu- ja workshop-tapahtumia. Vastasin englannin- ja hollanninkielisestä viestinnästä ja taloushallintosovelluksen käännöksistä (web and mobile app). Työstin myös kehitysaloitteita sovellus-kehitystiimille ja ylläpidin kansainvälisen ohjelmistokehityksen Roadmappia.
Selaa tästä muita saavutuksiani.

Satu_at_work.jpg


Paras osaamiseni on strategisissa hankkeissa,  palvelujen kehittämi-sessä ja monikanavaisessa markkinoinnissa.

Nopean oppimiskyvyn johdosta motivoidun helposti monenlaisista tehtävistä. Vahvuuksiani ovat uteliaisuus, kokonaisuuksien hah-mottaminen ja erinomaiset ongelmanratkaisutaidot.

Kokemusta ja ymmärrystä liiketoimintaprosessien tehostamisesta ja järjestelmien hyödyntämisestä: 

  • kansainvälistä myyntiä ja markkinointia (liidien hankinta, neuvottelut, tarjoukset, B2B nettisivustoprojektit)
  • palveluiden digitalisointia (markkinointi, taloushallinto, mobiilisovellukset)
  • service manager ja IT change manager roolit (ITIL-käytännöt, liiketoimintavetoinen palveluprosessikehitys, muutoshallinta)
  • taloushallinnon projektiosaamista (Financials ERP, e-procurement, e-invoicing)
  • yhteyspäällikön tehtäviä (kumppanuusneuvottelut, teknologiapartnerit)



Sivuja päivitetty: 5.1.2022